פגוש צפון + נַוָד: Creative Duo נסיעה מניו יורק #Hamspiration

פרויקט משותף של סיימון ביזוואז + קארן גדולה

בחודש ספטמבר 2014 אנו עזבנו את ניו יורק לנסוע, לראות מקומות חדשים, ולקבל השראה לעשות את העבודה שלנו. בחמשת החודשים האחרונים על הכביש, we’ve slept in a Cobb dome in 9-degree weather at a medicinal herb farm, חלץ כסף מגדר תיל במערב טקסס ביום חג המולד וחקר מערות סודיות בארץ הקסם.

north & nomad

צפון & נַוָד

נהר Whyless – החיים המשבר Music Video
בזמן שעברנו באשוויל, אנחנו להקת אינדי פולק נהר Whyless ראינו לבצע במסיבת שחרור Highland Brewery ההר קר, והיו בקרוב שיתוף פעולה עם מוסיקאים המקומיים לירות מוסיקה ווידאו עבור הסינגל החדש שלהם, חיים משבר. בילינו כמה ימים מתרוצצים ההרים של צפון קרוליינה, צילם בחווה צמח מרפא, רוקח ומקלט לבעלי חיים שבו היינו יכול להסתכסך כמה נחשים וינשופים לצילומים.

A Strange Christmas to Remember
זה היה יום חג המולד ואנחנו מתנודדים במערב טקסס ב- 75 קילומטרים לשעה, כאשר הבנו שאנחנו קצת אבודים; אנחנו פתאומיות משכו אל דרך מאובקת להתארגן ולחפור GPS. ראינו את זה גדול, כסף סבוך בגדר התיל, פאניקה, וניסינו במהירות לחטט הגדר בנפרד. אנחנו שחררתי את רגליו, והוא התמוטט, לאחר מכן רץ, שלוש רגליים, על פני השדה ומחוץ לטווח הראייה.

Marfa Clouds
Desert Vibes in Marfa
אנחנו טיפסנו לצקי השינה שלנו בחלק האחורי של המכונית שלנו במהלך סופת שלגים במרפה, טקסס, וכשהתעוררנו הנשימה שלנו קפאה לשכבה עבה של קרח על כל החלונות. כשהגענו בסוף חפר לעצמנו מתוך קרח הכדור, יצאנו לדרך כדי לצלם את חנות המרפה פראדה באור הבוקר המוקדם. בעת נהיגה על ארה"ב-90W לקראת חג האהבה, טקסס, האחרון של סערת החורף היה מתפוגג במדבר היה מתחמם, הפקה זוהרת זו, ערפל קלוש מעל הכביש הנוצץ.

אה! Sandstone.
Pilgrimage to the Wilderness Shrines
כשהגענו בצפון ניו מקסיקו, יצאנו למצוא מערות אבן החול המיסטיות של Ra פולט; הם יצירות מורכבות להפליא של אמנות, אבל מיקומם ידוע לשמצה חשאי. לאחר כמה שיחות טלפון באינטרנט וחפירה ויומיים של הנהיגה הגבוהה המדבר, מצאנו שני מקדשי מדבר אלה, כולל מערה שהוזמנה באופן פרטי, שכללה בית מחתרת כל, ו “עץ של טוב לב אנושי,” תא מטען בקפידה מפוסל גבוה 30 מטר באמצע חדר גדול.

Creole Nature Trail
Cruising the Creole Nature Trail
אחרי שעזבתי את ניו אורלינס שפנינו לדרום מערב לשפך הנהר, שיוט לאורך קריאולי המסלול בטבע בעבר את הבתים על כלונסאות ומאות שקנאים וקורמורנים. בשלב מסוים בקמרון, לואיזיאנה, הכביש הסתיים ונסענו במכונית שלנו על מעבורת קטנה לחצות את הכניסה הגדולה ממפרץ מקסיקו; אנחנו הבחנתי דולפינים במים, וכשהגענו ליבשה בצד השני, אנחנו מוצאים את עצמנו בקרוב בארץ שמן.

לאורך המסע שלנו, אנחנו כבר כיבדנו להיפגש עם נשיונל ג'יאוגרפיק ווושינגטון פוסט בDC, Madwell בבולדר, כמו גם תשובה כהלכה, Brew תמונה, קַלטֶרֶת, and West Work Studios in Denver. אנחנו הולכים ללוס אנג'לס הבאה, שבו אנחנו מקווים להיפגש עם DK, 72 & סאני, סרטי Pulse, TBWA, וכל אדם אחר שאנחנו יכולים להשיג את.

שלח ההשראה שלך!

בכל יום שני, להצטרף Creative חם ל#Hamspiration – משהו הודעה הכולל יצירתי נועז ומשמעותי. אנו סורקים את האינטרנט ו ההגשות שלך כדי לספק את החלקים המרתקים ביותר של עבודה או השראה בחוץ.