Susipažinkite Šiaurės + Klajoklių: Kelionės kūrybinis duetas iš NYC #Hamspiration

Bendradarbiavimo projektas Simonas Biswas + Rudos Didelis

Rugsėjo 2014 mes palikome New York City keliauti, pamatyti naujas vietas, ir pasisemkite įkvėpimo padaryti savo darbą. Per pastaruosius penkis mėnesius kelyje, we’ve slept in a Cobb dome in 9-degree weather at a medicinal herb farm, untangled spardytis iš spygliuotos vielos tvoros Vakarų Teksase Kalėdų dieną ir ištirti slaptų urvų į Enchantment žemės.

north & nomad

Į šiaurę & Klajoklių

Upių Whyless – Gyvenimas Krizių Muzika Vaizdo
Nors mes eidavo per Asheville, matėme indie folk grupė upės Whyless atlikti tuo Škotijos alaus darykla "Šaltasis kalnas" išleidimo šalis, ir netrukus buvo bendradarbiauja su vietos muzikantais šaudyti muzikos vaizdo už jų naują singlą, Gyvenimas krizė. Mes praleido keletą dienų eziukas Šiaurės Karolina kalnuose, filmavo ne vaistinis augalas ūkyje, vaistininkas ir gyvūnų šventovė, kur mes galėjome rietis kai gyvates ir pelėdos už šaudyti.

A Strange Christmas to Remember
Tai buvo Kalėdos ir mes barreling per Vakarų Teksaso 75-km-an-valandą, kai mes supratome, mes buvome šiek tiek prarado; mes staiga ištrauktas ant dulkėtu keliu persigrupuoti ir išsikasti GPS. Mes matėme, ši didelė, spardytis susivėlęs spygliuotos vielos tvoros, panikos, ir mes greitai bandė smalsauti tvora be. Mes išlaisvino koją, ir jis sugriuvo, tada staigiai, trijų kojomis, visoje srityje ir iš akių.

Marfa Clouds
Desert Vibes in Marfa
Mes per į Marfa pūga pakilo į mūsų miegmaišiai į mūsų automobilį atgal, Teksasas, ir kai mes prabudau mūsų kvėpavimas buvo įšaldytos į storas ledo sluoksnis ant visų langų. Kai mes norime pagaliau iškasti save iš ledo kamuolys, mes užskaityti fotografuoti Marfa Prada parduotuvę anksti ryte šviesos. Važiuodami ant JAV-90W į Valentine, Teksasas, paskutinis žiemos audra degė ne kaip dykumoje buvo pašildymo, rengiant šią spindinčią, Plonas rūko virš šviečia greitkelio.

Oi! Sandstone.
Pilgrimage to the Wilderness Shrines
Kai atvykome į Šiaurės Naujoji Meksika, mes išdėstyta rasti RA Paulette mistinio smiltainio urvų; jie stebėtinai sudėtingus meno kūriniai, tačiau jų vietos yra gerai žinoma slaptos. Po kelių interneto kasimo mechanizmai ir jų telefono skambučius ir dvi dienas važinėjantis aukštos dykumoje, mes radome du šių dykumoje šventyklų, įskaitant privačiai užsakė urvą, kad matomas visą požeminę namus, ir “Medis žmogaus Gerumo,” 30-pėdų aukščio Paiešką raižyti kamieno viduryje didelis kamerą.

Creole Nature Trail
Cruising the Creole Nature Trail
Išvažiavus Naująjį Orleaną mes vadovauja į pietvakarius į Senvagė, kreiserinis palei kreolų gamtos takas praeityje namų ant polių ir šimtai Pelikanai ir kormoranų. Vienu metu į Cameron, Luizianos, greitkelis baigėsi ir mes nuvažiavome mūsų automobilį ant mažo keltu kirsti didelę angą iš Meksikos įlankos; mes dėmėtojo delfinus į vandenį, ir kai mes pasiekė sausumą, o kita pusė, mes netrukus atsidūrėme naftos šalį.

Kartu mūsų kelionės, mes jau garbė susitikti su "National Geographic" ir "The Washington Post" DC, Madwell Boulder, taip pat riposte, Vaizdo Brew, Kultivatorius, and West Work Studios in Denver. Mes vadovauja LA kitą, kur mes tikimės, kad susitikti su DK, 72 & Saulėtas, Impulsiniai Filmai, TBWA, ir kas nors mes galime gauti palaikykite.

Pateikti savo Įkvėpimas!

Kiekvieną pirmadienį, prisijungti kūrybinį Ham už #Hamspiration – pašto featuring kažkas kūrybiškai drąsus ir prasmingas. Mes apibėgti internete ir Jūsų pastabos pristatyti labiausiai įkvepiančių kūrinius ar įkvėpimo ten.